take a fast car and drive

När jag kommer hem sparkar jag alltid på den där lådan som står tom i hallen, den står där och väntar på att jag ska ta in den i köket och börja packa ner allt porslin, men klockan är 22:30 idag med när jag kommer hem så det är ingen idé och börja nu.
varje dag är likadant, någonstans undermedvetet drar jag mig för att börja plocka ner allt.

Kan det vara för att det är jobbigt att göra det eller för att jag bara inte orkar?

 

Kan inte man köpa någon tjänst där folk plockar ner allt man pekar på?
Packa är fan det jobbigaste som finns, eller nej det är inte jobbigt, det är att slänga allt skit som är jobbigt och sen linda in allt man ska ha i papper och lägga den i rätt kartong för att flytta den något kvarter och sen packa upp allt igen. Hujedamig.

 

Jag är inte den personen som skjuter på problem eller jobbiga saker utan tar tag i dem direkt så man får det överstökat och kan njuta av det goda istället men i detta fall så skjuter jag bara upp det och jag vet inte hur jag ska göra för att ta tag i det.

Tips någon?

 

En vinflaska och några tjejkompisar kanske hjälper, det är ju alltid värt ett försök om inte lådorna blir packade så kan ju iallafall vinflaskan smaka..

 

 

packa väskan för att resa med tjejerna är roligare.

 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vi hjälper dig <3

2012-04-19 @ 12:42:51
Postat av: Rebecca

Det är otroligt tråkigt att packa. Packa ned sina saker som alla har ett minne kopplat till, oavsett om man vill eller inte så tänker man tillbaka.



Men när allt är nedpackat så packar man ned det som varit. Och vid uppackningen så börjar det nya, och alla saker får em ny innebörd.

2012-04-20 @ 19:48:11
URL: http://rebeccathoren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0