Vart har påskharen gömt mitt ägg?

de flesta jag känner tycker högtider är jobbiga & överskattade. jag tycker tvärtom, de är underskattade!

det är väl roligt att även om det bara är över en helg ta fram några gula dukar & kycklingar & köpa hem 24-pack ägg & laga påskmat hela helgen som ska avnjutas tillsammans med de man älskar!

alla får göra & tycka som de vill, men själv tycker jag att det är tråkigt att underskatta dessa högtider när vi ändå "firar" dem kan vi göra det ordentligt! :)

Nu längtar jag till eftermiddagen då vi ska åka hem till min familj & äta världens godaste påskmat (mamma & pappa lagar alltid godaste maten) &
trots huvudvärk idag så är jag sugen på en löprunda, får kanske ta fram ice-bug skorna med tanke på vädret?

vår kom tillbaka!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0