Tomorrowland 2012

 Avicii, David Guette, Steve Aoki, Alesso, Rebecca & Fiona, Swedish House Mafia, Skrillex, Hardwell m.m m.m
 
 
Ja, kära ni. Vart ska jag börja. Ett ord - magiskt.
Tomorrowland går inte att beskriva i ord, det måste upplevas.
Summerburst kan ju hoppa upp och... ja ni vet.
 
Det var helt galet nere i Belgien, men resan dit var otroligt lång, tråkig, långtråkig, långsam och alldeles för randig. Hade ju bra sällskap men att åka på en väg som bara går rakt fram i hög hastighet och så har du stannat på en mack och handlat, sen åker du rakt fram på en rak väg i samma hastighet och sen kommer du på att du måste gå på toaletten och tar av nästa mack och mackjäveln ser LIKADAN UT!
Exakt likadan.
Mil efter mil.
Kändes som man aldrig kom någonstans, inte konstigt om folk somnar bakom ratten.
 
 
Väl framme på DreamVille som campingen så fint kallades så var det fullt, överallt.
Tält på varandra, i varandra, brevid varandra, tält under tält och så vidare.
Till slut hittade vi en liten liten liten fläck som vi klämde in vårt lilla lilla lilla 3 manna tält som jag vill kalla enmanna tält - trångt deluxe. 
Det var tält till förbannelse och folk överallt och festen var i full rulle, träffade några trevliga holländare (eller var de danskar?) som bjöd på lite sprit då jag tog med rose med skruvkork(!!!!) utan öppnare.
Danskarna/Holländarna förklarade att det var viktigt att hålla koll på tornen med de olika färgerna så man hittade tillbaka till sitt tält.
 
Vårt torn var rosa.
Jag blev väldigt orolig att vi, jag med mitt dåliga minne och M med sitt fantastiska lokalsinne skulle tappa bort det där. Men icke! Vi hittade tillbaka varje gång, att hitta ut däremot var en annan femma.
 
Rebecca & Fiona ovan.
 
 
 klapp på huvudet? Sitt ner? eller vad?
 
 
 
 
Det var som sagt helt sjukt med folk, både på campingen och inne på festivalområdet, jag har aldrig någonsin sett en så stor festival.
180 000 biljetter sålda!
Men det var inge trångt, inget tjafs, inga droger (vad jag såg) och alla var vänliga.
Och de hade verkligen byggt upp det som ett land, Tomorrowland TV, Tomorrowland News - Vi fick morgontidning som handlade om vad som hänt dagen/kvällen innan & sen Tomorrowland Radio som spelade live i högtalarna dagtid.
Påkostat!
 
 
 
 
 
 
 
Det var glada människor överallt, man var äckligt dräggig och det hände allt för mycket saker.
Det går liksom inte att sammanfatta denna sjuka, roliga och fantastiska resa i ett ruttet blogginlägg.
Jag råder er alla - åk dit! det här är något man måste göra innan man dör - och givetvis om man gillar denna musik också. Man träffar så mycket roligt folk, bra musik, dans, skräpmat för den som gillart, god öl & sol!
 
 
 
 
Av någon anledning ville folk bara ge mig deras solglasögon! Tack för det! ;)
 
 
 
 
 
 
 
Finns så himla många bilder, men det går inte att lägga upp alla här, det skulle ta evigheter!
Kika in på facebook, där kommer de snart eller prova instagram där heter jag asterisco_
 
Är evigt tacksam att jag fick förfrågan & chansen att följa med på detta.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0