Cash is king, for real!

alltså på riktigt.
klart man går runt & drömmer om en förmögenhet & att kunna köpa sig det ena & det andra, sen tänker man att man inte blir lycklig av pengar.

men fan, jag tror jag skulle bli lite lyckligare om jag hade några nollor till på slutet av sparkontot.
& jag skulle göra mina vänner & familj lyckliga också eftersom jag skulle bjuda dem jämt!
så det blir ju bara win win, alla blir glada..

just nu dör jag om jag inte får in några nollor till på kontot, det är sjukt mycket kostnader just nu!
och råga på allt så slänger klädbutikerna fram sjukligt snygga vårkläder & min garderob ekar tomt.

jag vill, jag vill verkligen verkligen shoppa utan att behöva tänka på den där feta jävla räkningen som kommer dimpa ner i brevlådan snart!

jag vill, jag vill verkligen verkligen boka den där resan!

& jag vill, jag vill verkligen verkligen ha massa pengar!
jag hatar räkningar, bilar, hyror, el, försäkringar & allt annat tråkigt!

jaja, sucka nu över mitt klagande & tyck jag är ytlig & säg "pengar är inte allt"
Men FYI: pengar är allt!


Ps. när jag får några nollor till på kontot så bjuder jag laget runt, promise!! ;)


Kommentarer
Postat av: Annsofie

Känner likadant! Tänk att bara kunna handla utan att fundera, försöker ibland men det skiter sig liksom i slutet på månaden... Tänk att kunna handla obehindrat OCH äta vad som helst utan att tänka på vikt/nyttigt/onyttigt mm...då är man i himlen!!

2012-03-19 @ 21:49:07
Postat av: duktigaflickan

Haha du är så rolig..känner igen känslan,lite motstridigt för man vill ha det samtidigt som man tänker att det inte är så viktigt. Men du angående kläder så ljuger du faktiskt för inte ekar det tomt,du Har ju massa massa snyggt o är alltid så piffad o fin :) kram!

2012-03-20 @ 10:41:31
URL: http://duktigaflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0