animalisk kärlek.

Är det inte sjukt hur mycket kärlek man kan få från ett djur?
Tänk att man kan bli så glad och sakna ett djur så mycket.
 
Min fina älskade kisse, Khan som är en riktig kelgris bengal som pratar väldigt högt och kommer varje dag och möter mig vid dörren och mjauar och slänger sig på golvet.
 
Så fort jag sätter mig i soffan är han där och myser och myser. 
När jag går och lägger mig ropar jag alltid på honom och då hör man hur han hoppar ner från någon hylla och springer in till sovrummet och hoppas upp i sängen. 
 
När jag vaknar på morgonen så ligger han där ihopkurrad och bara myser. Sådär varm och gosig. 
 
Han ger så himla mycket kärlek även om det är jag som är hans slav och matar och gosar med honom så ger han så mycket mys.
Säkert så tänker han ju att jag sätter mig i soffan för att klappa på honom och varje gång han hoppar upp brevid mig så vet han att jag klappar på honom. Det är ju han som bestämmer och får all kärlek, men jag tror att han älskar mig lika mycket tillbaka! 
 
Fina fina Shere Khan! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0