Did you know that?

Fasiken vad trevligt, det droppade in lite nya läsare här igår! Spännande. 
Välkomna till mina tankar och funderingar om min vardag. 
Men för er nya (och gamla) tänkte jag att ni skulle få lära känna mig lite först.
 
Så här kommer 10 saker ni kanske inte visste om mig! 
 
- Jag svarar aldrig på dolt nummer eller hemtelefonen
- Jag älskar att köpa presenter och är väldigt duktig på att köpa personliga presenter.
- Utan nagelmanikyr känner jag mig som en man, sjukt okvinnlig med korvfingrar
- Jag la nålar utanför min systers dörr när jag inte fick leka med henne & hennes kille.. Creepykid..
- Jag har sämsta konditionen ever, aldrig haft så dålig kondition som nu (styrketränar nästan bara).
- Jag är sjukt mörkrädd, alltså sjukligt mörkrädd sådär så man nästan kissar på sig på vägen till toaletten mitt i natten. 
- Jag är livrädd för skalbaggar, det är bland det äckligaste krypet som finns. 
- Ibland kan jag nästan börja gråta när jag inte vinner på triss.. Jag vill ju bli rik..
- Jag tror jag kommer curla mina barn, jag hatar när vuxna är hårda mot oskyldiga, oförstående barn.
- Om jag sett fram emot något och det sedan inte blir av kan jag bli svinsur.
 
     
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0