världens grinigaste person

Hjälp mig!
 
Idag vaknade jag, skulle ut på morgonpromenad, kom inte upp.
Blev sur på mig själv men sov sista halvtimme väldigt skönt.
Gick upp och tänkte starta en bra dag, tog på mig jackan och läste visdomsordet vi har i hallen today is the day högt för oss och vi traska ut.
 
Kom till jobbet och allting har gått smidigt, mötet, frallorna kom aldrig, och ja. Allt har gått bra under dagen.
Jag har massor att se fram emot, skidåkning ihelgen, MC-mässan, Stockholms weekend, Maggio konsert, Österrike & min födelsedag. Jag är stark, frisk, tränar och har tid för det mesta som jag vill göra.
 
Finns alltså ingenting att klaga på. Som mamma hade sagt "Snälla Sarah, sluta upp nu med gnället. Det finns människor som har det värre." 
Och jag vet att det är så och jag är otroligt lycklig. Men ändå, är jag grinig, lättirriterad och sur. 
 
Är det kolhydraternas fel? 
Jag tror det, min coach tror det och jag tror min pojkvän vill instämma i det. 
Stackars min pojkvän som är med mig i motgångarna, när jag är sådär grinig utan anledning, utan att någon gjort något. 
 
Men nu är det ju såhär och jag är medveten om min lilla low-carb-tjurighet. 
 
Därför behöver jag era råd & tips:
Vad gör ni när ni känner er sura/griniga osv. utan konkret anledning? 
Hur vänder ni dagen till att bli bättre?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0