Lite nytt & fräscht!

nu har jag bokat en klipptid hos Hannah som har salongen fåfäng, imorgon kl 13.
jag minns inte sist jag var på en frisörsalong sist.
jag har alltid varit hos olika vänner som gått frisör och klippt mig.
men nu kände jag för att bli ompysslad, få håret duschat, fönat, plattat och alla produkter som ska i.
jag längtar ihjäl mig till imorgon, då ska Hannah få göra mig fin :)

 

Igår köpte jag en lampa till sovrummet, blev så nöjd!
Och nu vill jag göra om resten allt i lägenheten!
Tänk att en liten lampa kunde lyfta upp sovrummet så mycket att jag vill göra om resten av lägenheten!

Egentligen onödigt att packa upp den redan nu, fan ljusstakarna ska ju ändå fram snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0