mental kraft

jag tror man kan bestämma & "lura" sin kropp mer än vad men tror!
igår låg jag hemma hela dagen med feber & sen sa jag flera gånger under dagen till andra & till mig själv:

Imorgon är jag frisk igen!

& idag är jag (inte helt) frisk, febern är bekämpad, halsontet förmildrat & bara eländig hosta kvar!
måste fortfarande återhämta mig & ta det lugnt men själva poängen är att jag mår mycket bättre idag & det tror jag bland annat handlar mycket om vad man ställer in sig på, både mentalt & fysiskt!

min fina vän J har läst & tittat på många dokumentärer om just hur man "lurar" hjärnan & visste ni att om man tänker varje dag att man ska ha lite större bröst så är det vetenskapligt bevisat att man kan få det! (okej kanske inte från A kupa till dubbel D men några cm!)

så gott folk - lura hjärnan mer & må bättre! :)


nu vill jag bli såpass frisk att jag kan träna!


Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

Hahaha! Jag måste testa det där med större bröst jag :-)

Bra att du mår bättre, ser riktigt riktigt sportig ut i din outfit!

2012-05-24 @ 13:10:05
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0