cause I don't want to now.


Förklaring till ovanstående bild:
En man som har ett företag låt oss kalla det Elbolaget, han hade pengar tillgodo
på sitt konto hos oss, så jag gör mitt jobb & skickar honom ett fax & skriver hur mycket pengar han har
tillgodo hos oss.
Senare på dagen får jag upp en följesedel & faktura till honom där han vill ha grejer för de pengarna han har tillgodo.
& sen kollar jag i faxen & där står det:
"Sarah är du så djävla blåst, jag har ju för fan beställt grejer för beloppet så jag vet väl att jag har massa djävla pengar tillgodo"
Som vi ser på handstilen så är mannen inte 30 direkt heller.& jag blev chockad att det finns sådana människor,
jag gjorde mitt jobb & var snäll & informera att han hade pengar tillgodo bara ju!?

iallafall, till saken, förr så jobbade jag på VM-media som telefonförsäljare & många av oss vet att alla inte älskar
när en telefonförsäljare ringde, det var många glåpord som "jävla idiot" & "sluta ring mig fanskap" & så vidare.
Då, på den tiden tog jag aldrig ALDRIG åt mig utan skakade av mig det & tänkte "whatever".
Men idag, idag blev jag ledsen på riktigt.
Kände mig värdelös.
Varför?!
Var det för jag inte hade samma roliga peppande arbetskamrater som jag hade på Vm-media eller var det för att
jag gjorde mitt jobb helt korrekt. eller varför?

Blev bara så jävla nedstämd & tyckte att det var väldigt jobbigt.
& jag är alltid den personen som aldrig tar åt mig av saker som folk kallar mig, om de nu inte har en skarp jävla anledning till att göra det.

är det för mycket som jag har blivit sårad av & inte tänkt på på sistonde som gjort att det snart väller ut eller vad händer med mig?
Varför är jag så sårbar?

Dagens citat:
"Lyckan är en dröm och lidandet verklighet"

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahah, fy fan vilken jävla gubbe :P

2008-12-08 @ 19:44:37
URL: http://netblogg.se/saandram
Postat av: anna

är du sårbar ska du ringa mig gumman :) men ibland har man sånna perioder utan att det behöver ha någon anledning tror jag. olika från dag till dag om du förstår. så jag hoppas det inte är något som håller i sig!

2008-12-15 @ 16:08:27
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0