1 sak

det enda jag har att säga är,
jag är så otroligt trött på att JÄMT behöva höra av mig.
Känns inte som andra hör av sig till mig direkt!
Känns som det verkligen bara är jag som försöker hålla kontakten & vårda vänskapen
& ibland behöva fråga fall man ska ses jämt.
Är det någon som frågar eller bara spontant hör av sig till mig någon gång?
Nej..
Vad skulle hända om jag slutade höra av mig?
Slutade smsa & bry mig om de vänner som jag vill umgås & träffa & vara med?
Kanske ska prova..



Nu menar jag dock inte er Johanna Anna eller Alexandra <3

Dagens citat:
"Människor som älskar mycket får mycket sorg"

Kommentarer
Postat av: anna

tråkigt att du känner som du gör. blev lite rädd först när jag inte såg vad som stog längst ner att du mena mig fast jag vet ju att jag hör av mig och bryr mig om dig! alltid :)

2008-12-01 @ 21:52:27
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0