Halloween

Ja, igår mådde jag inte bra.
Men blev bättre av att få baka paj & mysa till skräckfilmer med min kära sambo!

Men idag är jag peppad, jag är väldigt peppad på att festa,
tråkigt att jag inte var det igår bara för då ville jag träffa mina vänner!
Fick iaf med mig Lollo ut ikväll, skönt & ha med sig någon än bara folk man inte känner så väl!

Halloween är faktiskt den enda "högtiden" på året som jag inte tycker är överskattat,
allt annat som nyår & sådant känns så överskattat!
Man måste vara på fetaste festen ha den finaste klänningen, fin uppsättning i håret och så vidare.
Ni förstår säkert vad jag menar.
Ett år hade vi middag hos en vän & satt & drack & lagade maten ihop & sen gick vi fram på torget & tjoa in nya året,
kramades & gick sen tillbaka & gick på efterfest & vi hade skit kul, verkligen!

& förra året hade vi lekar & massa roligt folk hos Malin, & sen efterfest hos en okänd person, också skit kul!
Var inge märkvärdigt med det, utan bara kul med vännerna! Det är så det ska vara tycker jag!

Nu  ska vi snart iväg till marieberg & sen hem till mina föräldrar på middag & kalas & sen iväg till festen!

& nu önskar jag att Anna kunde svara, så jag kan veta att hon lever & inte är arg för jag inte kunde skjutsa igår! :)

Ha en jättebra halloween ikväll! buuhuuu! ;)

Dagens Citat:
"Det är lättare att slåss för sina principer än att leva upp till dem."

Kommentarer
Postat av: anna

jag är aldrig arg <3

2008-11-03 @ 16:09:12
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0