N&N

Helgen var kanon verkligen skit kul!
Men nu ska jag försöka ta det lugnt ett tag jag ska bli N&N = Nyttig & Nykter!
Måste fan tänka på min kropp, den mår inte bra av att vara full & äta skräp.
Kommer dö snart ju!

Så till denna helgen har jag planerat att mina vänner ska följa med på Saw premiären & sen
på lördagen ska jag hitta på något med min kära Anders <3

Jag har upptäckt att min kropp klarar mer alkohol, numera kan jag dricka en hel vinare & öl & fortfarande
vara lagom berusad, förut drack jag en halv vinare & kanske 1 öl på krogen & var tankad.
Så nu blir det ändring, anting blir det helt nyktert (alltså alkoholfritt vin) eller att jag köper
några lättöl/cider.
För min kropp måste lugna ner sig! Detta är inte bra.
Sen ska jag ta upp min träning nu också, har verkligen legat på latsidan & det har märkts när jag skulle
köpa jeans då jag inte kom i min vanliga size.
Jag inbillade mig själv att det var för jag fått benmuskler av spinningen men sen kom jag på att det är nog
McDonalds, Burger King & allt annat skräp som jag trycker i mig.

Så¨nu är det ändring! :)

& det ska gå bra!

Dagens Citat:
"Tillfällen är ofta förklädda till hårt arbete, så de flesta människor känner inte igen dem."

Kommentarer
Postat av: [19år & blivande 2barnsmamma]

Ja, men du va ju här idag iaf :D <3

2008-11-03 @ 22:12:53
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0