trött

Har precis kommit hem efter två underbara dagar hos min underbara kusin Emma!
Hon är så go!
Igår kväll bakade vi paj & myste till filmen "girls just want to have fun" feel-good yes!
Idag så blev det att åka lite båt & promenera i stan & äta på en god resturang med en virrig tant!
Det var så skönt & vara hos henne & bara njuta av stunden!
Sen åkte jag hem idag på eftermiddagen, det var tråkigt :(

Sen kom jag hem till vardagen igen, suck!
eller ja, det var ju såklart underbart & komma hem till min älskling.
Men till vardagen som innebär = ett mail från mitt jävla jobb som säger
"nu kommer erat absolut sista schema, jag hoppas ni kommer att få det bra i framtiden & jag önskar er
all lycka & hoppas vi kommer hålla kontakten"

Sen rullar jag ner & kollar schemat & så står det:
"Sarah kan ta detta själv om Malin vill vara ledig eller jobba med sitt andra jobb!"
MEN GUD VAD KUL!
Känns ju så jävla kul, 1. för att jag får ännu en påminnelse på att jag inte har något jobb snart
& 2. För att jobba själv hur jävla kul är det då?

Jag säger bara: Sök aldrig säljassistent jobb på Aj.Eriksen, känner mig totaltlurad,
jag som trodde så mycket på detta jobb & hade sett framemot att jobba med dem.
Men lönerna stämmer inte, arbetstiderna (jag visste att de skulle variera) men hade hoppats på lunch!

Nej usch, känner mig bara så jävla nedstämd just nu & trött på allt.
Trött på att behöva tiga om allt,
så är det ju i dagens samhälle, håll tyst om du tycker något är jobbigt eller dåligt.
Men nu säger jag detta rakt ut: JAG HATAR DETTA, jag hatar att behöva söka jobb & speciellt när
man inte får något svar!
& alla säger, "ja men det är ju för att sista ansökningsdag är i slutet av novmeber,"
jaaa, jag vet det MEN de kan väl åtminstonde bekräfta att de ska kolla på min ansökan då?

Nej, fyfan vad trött jag är på allt.
Vill bara åka iväg, bort till någon annan stan, men man kan inte fly.
Men ibland blir det bara för mycket för mig!

& ihelgen blir det massa överskattade halloween fester!

Tack iallafall Emma för två underbara sköna dagar! <3

Dagens Citat:
"Det är dåraktigt att be gudarna om det man kan åstadkomma av egen kraft."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0