tribute

 Jag funderar ofta på detta med ge & ta och att ge andra ens energi och få tillbaka något (som man oftast inte får)
och idag när jag satt och tänkte på det så kom jag på att jag vill verkligen ge min familj en hyllning.
De är de bästa personerna som finns, de ger mig all deras energi och tillit.
Så därför kommer jag att skriva här om mina kära familjemedlemmar och ge dem en liten hyllning.
(sen har jag en underbar släkt, fina kusiner och underbara mostrar/fastrar och mormor och farmor och farfar
men detta är för dem närmaste)




Min mor - Min kära älskade Ingela Andersson, hon är världens bästa mamma det finns ingen annan person på hela detta runda jordklot som ger så mycket av sig själv som min mor gör. Hon är en väldigt stark person också, som dragits ner till botten men tagit sig upp igen och är en vacker kvinna. Man behöver aldrig vara rädd för att säga något till min mor, man kan säga precis vad som helst och hon kommer alltid med bra råd och tips eller goda skratt. Hon ställer alltid upp också, kommer om man är nere eller inte har något att göra då kommer hon och muntrar upp en och gör dagen till något bra igen.
Jag älskar dig!




Min far - älskade pappa, Anders Andersson, han kan allt och då menar jag verkligen ALLT, han kan tapetsera, laga bilar, göra världens godaste isterband och mos, backa husvagnen utan att behöva backa om, han kan elektriska saker, asså det finns så himla mycket han kan så jag förvånas varje gång. Detta är också en otroligt stark person som varit med om det mesta men ändå har huvudet uppe ovanför ytan. Han är väldigt vis och klok också, finns alltid något klokt ord som kommer ur hans mun så man blir stum.
Jag älskar dig!



Min Syster
- Underbara Johanna Andersson här snackar vi stark kvinna. Hon utstrålar en sådan energi och är så otroligt vacker. Henne kan man verkligen räkna med i vått och torrt hon ställer alltid upp och kommer med goda råd, hon är lik min mor på det viset att hon alltid har goda råd och man känner verkligen en stark tillit hos henne. så beundrar jag henne för att hon gjort så mycket rest runt och varit med om det mesta och utbildat sig och allt. Vi kan ryka ihop ibland och eftersom vi är ganska lika så är det inte så svårt att undvika men vi vet att vi alltid har varandra och att inget kommer skilja oss åt så därför blir vi alltid sams. Det är ju så systrar ska vara.
Jag älskar dig!



Lilla Tor (systerson) - Lilla söta Tor Karlsson det enda jag kan säga är att du är otroligt söt och att jag älskar dig med :)



Min Anders - Min älskade pojkvän och sambo Anders Bergström du går knappt att beskriva i ord, jag är så otroligt glad att jag fann dig i dimman och fick behålla dig, och det är banne mig fortfarande dimmigt varje gång jag ser dig!
Du finns också alltid där och är så otroligt bra, aldrig är vi osams och aldrig kommer vi vara. Det är nästan sjukt hur bra vi är ihop! Och tack för att du lyssnar och gör mig glad varje dag!
Jag älskar dig!







Detta var en liten tribute till min närmaste, som jag alltid kommer att älska för alltid!



Kommentarer
Postat av: Sofia

Nypotatis och färskpotatis är väl tusan samma sak hurru? ;) HAHAHAHA, jag DÖÖÖÖÖR! Våran PANKburk! Ååh den hade jag nästan glömt, inte sett den sen typ sjuan ju (när vi hittade den igen). Våga inte kasta den, för den vill jag se när jag kommer hem!!! :D

2009-04-29 @ 17:54:49
URL: http://sofiainusa.blogg.se/
Postat av: ronjamari

jag satt och tänkte igår faktiskt att jag skulle skriva en tribute till mamma.. hehe vad roligt. :) man måste göra sånt mer, det uppskattas.

2009-05-04 @ 16:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0