Dålig människa

Jag måste lära mig att skärpa till mig.
Det var en vän till mig vars vän frågade om jag var schitzo i lördags, för ena stunden så skratta jag och var trevlig och andra stunden så var jag dryg. hm.. måste skärpa mig!

Det blev ju som sagt fest i lördags och jag malin sofie och emma drog till frimis, det var skoj, mycket drama och mycket dans och alldeles för mycket alkohol, söndagen blev väldigt seg med pizza och skräp.

Men idag så börjar (som vanligt varje måndag) det nyttiga livet, haha. Har varit på morgonpromenix och inhandlat massa nyttiga frukost tillbehör och ikväll ska jag iväg och träna bodycombat och imorgon ska jag simma.
Onsdag jobbar jag men hinner nog en träning då med.
Så nu är det skärpning på allvar som gäller.
Ska alldeles straxt skriva in allt som ska göras denna vecka i almanackan.
Städa står först på listan för jävlar vad det ser ut här sen i lördags och igår var vi alldeles för sega för att ta reda på det.

Nu börjar det, jag ska bli en trevligare människa och sluta vara dryg (iaf när man druckit lite) och nu ska vi banne mig dra igång med träningen!

Dags och betala räkningar idag med, (bläää!!)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: zara

Välkommen till "dryga människors värld" :)

2009-08-24 @ 12:37:46
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: Emelie

Äsch, det är väl härligt med en varierad personlighet.. ibland :P

2009-08-24 @ 22:20:51
URL: http://emptypages.blogg.se/
Postat av: froidan

Aw, tack :) Kul & läsa din blogg med :) <3

2009-08-25 @ 08:57:20
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0