Bad hair day

Jaha, då var julen över.
Säger man så?
Men den är ju över faktiskt.
Tråkigt nog!

Jag älskar julen, den är så mysig!
God mat tillsammans med sina nära och kära. Att ge bort presenter till dem man älskar, något speciellt som gör just den personen glad.
All förberedelse som sedan får avnjutas, en dag man länge gått och väntat på!
Jag är så tacksam över att jag fått fira den tillsammans med min familj och mormor och alla.
Jag är väldigt glad över att få ha en sådan fin dag 1 gång om året!

Och på tal om presenter, herregud vad presenter jag fick iår!
Jag måste varit extra snäll! :-)
Fick allt jag önskade.
Fotoalbum, svarta converse, skrivare/kopiator/scanner, Babyliss Icurl, hårddisk, fina smycken, kläder, pengar och massa mer.
Blev så glad!
Men gladast blev jag att jag fick spendera en mysig dag tillsammans med allihopa och äta god julmat!

Alla säger "Julmaten blir så mäktig, tur att man bara äter det 1 gång om året, det blir så mycket annars"
Jag förstår inte vad det är för fel på er?
Jag skulle kunna äta julmat 365 dagar om året, jag ÄLSKAR det!!
Jansson, sill, lax, korv, köttbullar, rödbetsallad, omelett och allt som hör till!
Som tur var fick jag massa rester från det som blev över eftersom de andra människorna tycker att man bara kan äta det 1 gång.
Konstiga människa! :-)

Idag ska vi till Anders päron igen för att avnjuta en god middag med vegetarisk "Viltragu" och sedan besöka Rönnaug!
Mys för hela slanten.
Sen ikväll blir det ju såklart fest :-)

Undra om det vore okej om jag bar denna mössa på huvudet på middagen?



Vad händer för er idag/ikväll? :-)

Ttyl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0