besvärligt

"Jag är lite svårberäknelig i humöret, lite ojämn va!"

Vad är det för jävla fel på mig?
Varför ska jag bli sjuk?
Eller sjuk och sjuk, men nu har jag liksom feber.
Hur normalt är det att bara få feber såhär!?!
Jag har aldrig varit så "dålig" som jag har varit detta år.
Jag har varit febrig/sjuk 4 gånger. Förr var jag kanske sjuk 1-2 gånger MAX per år.
Är jag tvungen att ta den där sprutan?

Idag är jag  SUR !
För det första för att jag är "sjuk" för det andra för att jag VILL SHOPPA och har inga pengar.
Fan för jul. Hatar jul. Bara dyrt och onödigt.
Varför ska man ge massor med presenter? Kan man inte bara mysa och umgås istället.
Jag tycker självklart att det är roligt att köpa presenter och ge bort och kul att få.
Men det är ju onödigt egentligen.

Nej nog om  mitt klagande.
Jag får fortsätta fönster shoppa .. eller säger man skärm shoppa när man kollar på internet?


Kommentarer
Postat av: froidan

Hehe ah ;P Ipnr står under varje kommentar, om du tex klickar på kommentarer när du loggar in så ser du :) <3

2009-12-11 @ 10:37:44
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: Sofia

första klänningen har jag. aldrig använt prislappen sitter kvar haha kan du få köpa för en billig peng om du vill haha:P

fast kanske är fel stl.

2009-12-11 @ 17:07:39
URL: http://sburstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia

sv; det är stl M. ja den med volanger :P haha ja du får köpa den när du vill :P

2009-12-12 @ 18:00:59
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0