Början på något nytt..

Idag är det tisdag den 29 December 2009, på fredag är det 1 Januari 2010.
Jag säger som varje år vid denna tid "hjälp vad året har gått fort".
Hänger verkligen inte med, tiden bara sveper förbi.
Men gud vilket roligt år det varit, mycket olika spännande äventyr.
Upptagit kontakt med både nya och gamla vänner.
Varit på resor med min sambo och även en galen resa med mina tjejer.
Bytit jobb och testat på nya.
jag har varit ekonom, säljare, marknadsassistent, arbetslös, servitris/hamburgestekare, receptionist och sedan butikssäljare under detta år. (dock kan man räkna ekonom, säljare och marknad i en och samma)
Jag har varit blond och sedan brunett, jag har varit färgglad och sedan mörk i klädstilen.
Jag har blivit moster då min älskade syster fick en underbar son Tor.

Ja, det är mycket som hänt under detta år och det ska bli kul att gå in i ett nytt år.
Som vanligt har man ju några nyårslöften. Mina är:
  • - Sluta festa så mycket och ha kvalitetsmysiga kvällar med nära & kära istället.
  • - Rå om mig själv och tänka lite mer på mig själv.
  • - Ta upp träningen igen (den las på hyllan lite innan jul och under jul.)
Det är mina tre löften, har ni några nyårslöften?

Här har ni 2009 i några bilder:









Kan ju inte ta med alla bilder för jesus vad mycket bilder det blivit detta år!

Vilket toppen år!
Hoppas nästa blir lika bra :-)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ja ja vilket lovely år det varit och bättre kommer detta att bli!! puss o kraaam <3

2009-12-29 @ 21:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0