Tävling.

 

Min underbara Frida har nu bloggat i 2 års tid och jag har följt varenda blogginlägg och bevakat denna roliga och fina blogg under dessa två år så därför kände jag att det var självklart att jag skulle vara med i denna bloggtävling.

Hon skriver mycket om sitt liv och sin familj då hon fick sin första son när hon var 18 år (på samma dag som hon fyllde faktiskt).

Det är en bra läsning och även roligt att följa hennes liv och man får lära sig och förstå hur det är att vara ung mamma.

Var med och tävla du också, gå in här -> froidans.blogg.se

 

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: froidan

Va kul att du är med, lycka till :D

<3

2009-12-10 @ 20:31:42
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0