MUSTASCH



ja, i lördags blev det mustasch, först förfest här sen club 700, skönt som fan inte så mycket folk!
sen gick vi till Pitchers vilket var fullt sen gick vi till Björnis :) askul!

Iallafall på mustasch var det en kille som tyckte mitt ass var sexigt & antasta det lite vilket retade upp både mig o anders
så han fick en bitchslap av mig & en liten smäll från Anders,
vilket as! Vad får man ut av att ta en tjej på röven ? tror han att jag tänker "nej men ååååh, han tog mig på röven, lämnar min pojkvän &  hoppar på honom" knappast, vad är ideén?
fattar inte. Tänkter killar så eller, att tjejer tycker om det?
Hoppas att han lärde sig, jävla nöt?

Men annars var de grymma som alltid!
Blev ju Björnis sen, fan vad kul jag hade av någon anledning!
Röjde aset!




Dagens citat:
"gör som grodan , lev på hoppet"


Kommentarer
Postat av: johanna

haha men gud vilket svin, ibland undrar man hur folk tänker? det var bra att ni hade kul :) <33

2009-02-03 @ 20:21:51
URL: http://johannastic.blogg.se/
Postat av: johanna

haha men gud vilket svin, ibland undrar man hur folk tänker? det var bra att ni hade kul :) <33

2009-02-03 @ 20:28:35
URL: http://johannastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0