oro

Jag blir tokig på min blogg, förlåt att jag inte fixat till den så ni har något vackert att gå in på.
Men har ej tid & lust ännu + att Anders ska fixa lite saker först.

Jobb, jobb, jobb, jobb!
Jag måste ha ett jobb.
Jag har ett jobb, jag vet. Men jag är inte 100% säker på hur länge jag blir kvar
och så känner jag mig väldigt ostimulerad!
som alltid så är jag aldrig nöjd ;)
Jo, jag är väldigt tacksam & glad över att jag ens har ett jobb i dessa tider.
och jag underskattar det verkligen inte!
Om det inte vore för mina underbara arbetskamrater hade jag nog inte orkat
jobba mer på ett kontor. Jag kan inte sitta still, jag vill runt överallt!
ha många bollar i luften och mycket att göra.
Ansvar är något jag vill ha. Något som känns viktigt för just mig!

som tur är så har jag ju lite med Helena vid sidan av,
börjat jobba med inredning tillsammans med henne, sälja inredningsartiklar!
Spännande & väldigt roligt.
kommer uppdatera er mer om det sen när det fått fart!

Men jag vill tillägga igen, känner mig dum som inte är nöjd.
jag vet att andra har det värre men just nu känner jag för en utbildning & ett bra jobb.
Fast jag vill inte börja plugga då jag inte vet vad jag vill plugga till & fall jag vill resa lite innan.

Är det någon som har förslag på stimulering i arbetet/efter arbetstid?
Träna gör jag redan så föreslå inte det!

Nu ska jag iallafall stimulera mig lite på www.platsbanken.se!
Yey!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0