Top Design



Brukar kolla på Top Design och som ni kanske hör på namnet så är det typ som top model
fast man ska designa olika rum åt olika kunder sen åker en ut i taget.
Världens bästa program (eller inte världens bästa) men jag älskar design program
och skulle själv vilja designa. men det krävs ju lite mera utbildning och den är jag inte redo
för ännu, och jag vet inte fall det är en karriär att satsa på, en del lyckas en del inte.
Vi får se vart vinden bär mina vingar!

Iallafall till bilden, sen första gången jag såg top design höll jag på att dö.
Programledaren & Mad max är så sjukt lika.
Mad max var en serie tidning & även ett kortspel från 80-talet som jag växte upp med på
90-talet då jag ärvde min syster saker.
Men jag dör varje gång jag ser Top Design, jag kan inte titta på han!
De är så sjukt lika!!

& på tal om lika så har 4 personer sagt nu till mig att jag är lik McKey som vann Top Model?
Jag har alltid tyckt hon varit ful men en vän sa att hon blev fin desto mer man tittade på top model!
Det är väl roligt att man är lik en modell men hade hellre varit lik någon snyggare! haha!
Men jag tar det som en komplimang från alla er som sagt det!

stressa, cykla, jobba, träna, laga mat, prata telefon, internet, läsa, sova. består min vardag av, & jag har än så länge bockat av allt, läsa blir dock svårt då jag läste ur boken här om dagen så blir family guy istället!

Vidare till vardagslivet!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0