utvisning

Har ni hört om vänsterns nya lag de vill införa?
Lättare att utvisa folk ur Sverige, är de hårt kriminella så ska de utvisas!
Det känns både rätt & fel tycker jag. Men det är så svårt & dra gränser vart kriminalitet går, om man är ung & dum & snor en bil så kanske man inte ska bli utvisad av det bara?
Men man kan ju kanske sortera ur de som begår brott jämt.
Vi svenskar begår ju också brott.
Jag har så himla svårt för att värdera allt ihopa så jag kommer återkomma med ett inlägg
när jag vet lite mer om vad jag tycker.
Fast det vore ju kul & veta vad ni tycker? Om ni är lite insatta vill säga! ;)   



Sommar & sol & koskit i hagen, ja jag saknar sommaren.
Det kommer en sommar snart, jag vet. Men jag saknar den sommaren med dig.
Då fanns det ingen koskit i hagen, det fanns bara öppna ängar för dig & mig min vän.
Vi skrattade & hade alltid kul & hittade på massor av spontana saker.
 Kommer det vara koskit i hagen denna sommar?
Vart tog vi vägen?

Kommentarer
Postat av: Caroline

Oj! Detta har jag missat. Dock skriver du ju själv att det gäller de som är hårt kriminella. Och om man snor en bild är man inte hårt kriminell. Dock om man mördar folk osv. Då är man hårt kriminell.



Sen är det ju helt sjukt att utvisa någon pga det. Jag menar, man kan ju vara född i Sverige men ha utländsk påbrå. Frågan är var den gränsen ska dras. Gäller lagen endast oetniska svenskar eller gäller det dem som kommer hit, bor här ett tag och begår sen ett allvarligt brott medvetet.



Vart är det du läst detta? Jag skulle gärna vilja veta lite mer.

2009-02-23 @ 18:13:37
URL: http://cfk.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0