GH

Varför undrar jag?
Men jag vet varför.
Nu undrar ni säkert vad.
jag spenderade 800 kr på löshår idag (lovade mig själv att jag skulle få unna mig det när jag fick jobb & jag har ju fått förlängt så?)

Iallafall, när man möter eller träffar en person det första man tittar på är ansiktet & håret.
Det måste ni medge!
& därför kände jag att det är viktigare för mig att spendera pengar på håret än på kläder.
Folk brukar kalla mig håroman, för att jag färgar o grejar jämt.

Hade jämt löshår förr på vintern tills jag bestämde mig för att spara håret, folk säger till mig att det är
långt & tjockt & fint, men som vanligt så är man aldrig nöjd!
Men jag kommer bli nöjd när jag får sätta i mitt nya fina dyra lockiga sexiga hår :)

sen har jag kommit på att Guitar Hero är för jävla roligt! :)
Spöade nyss Slash (han från G'N'R) det var skoj :)
Nästa månad blir det väl en ny gitarr!

Ursäkta att jag inte skriver så debatterande inlägg, men har fullt upp med mina tankar själv så kan inte skriva allt!
Blir så upprörd !
Another time!

Dagens Citat:
"Gör som grodan, lev på hoppet"

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej, jag kör både pass och gym!

Det skulle vara skit kul och träna ihop, så slipper man vara själv.

Nej Brillen har vi fått tagit bort.

Tyvärr

2009-01-09 @ 15:28:45
URL: http://cheek.blogg.se/
Postat av: Elin

Han var halt en längre tid, så det fanns inte så mycket att göra mer!

Jag har 0707892791..

Det är bara att höra av sig :)

2009-01-09 @ 16:01:31
URL: http://cheek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0