vardag

Vardag, vardagligt, vardagsgöra.

Mm, gråa trista vardag, när kommer en förändring undrar jag?
Allt bara ser likadant ut varje dag, ingetting nytt händer.
eller jo, Alexandra fyllde 20 år i fredags, & i lördags var jag trött & sliten från fredagen.
Men så är det varje helg.

Någotting annat som hänt?
Njaääe, tror icke det va..

Vad tycker ni?
Hur ska man piffa upp vardagen lite?
Tränar gör jag redan, & städar & pysslar & grejar.
Träffar mina vänner & så..

Jobbar 8 - 16:30 hemma runt 17 så man hinner ju inte så himla mycket heller.

& nu är jag i en svacka av oroligheter, dålig magkänsla & är väldigt sårbar.
För er som inte vet det.
Det är inte roligt & ha sådana svackor!
Måste tacka Ronja för att hon bryr sig & tog emot mina tårar! <3
Iallafall, när man har sådana här svackor så tänker man för mycket
på sådant man inte alls behöver tänka på egentligen.
Så nu tycker jag att det är dags för en förändring.
Helst vill jag sätta mig på ett plan & åka långt utomlands,
men vad gör man när pengarna inte tillåter?

På tal om pengar, måste söka jobb!
Finanskrisen har tydligen tagit slut nu, eller inte slut
utan den kommer iallafall inte gå ner något mer nu.
& 2011 kommer det bli HÖGkonjuktur, & verkligen HÖG!
Ska man vara arbetslös tills dess mån tro?

Inge intressant inlägg direkt.
Men vad gör man när ens liv & tankar är helt obetydelsefulla & meningslösa?

Dagens Citat:
"Det är mänsligt att fela, att skyla över likaså"

Kommentarer
Postat av: ronjamari

Var så lite så. Och tack själv.

2009-01-13 @ 15:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0