I fell in love last night

Ännu en varmdag, men jag klagar inte! I love it! Men nästa vecka blir det regn igen :-I

Idag när jag gick min hurtiga morgon promenad så slank jag in på ett bageri och köpte en nybakt fralla till min frukost, oh så gott det var efter man gått en timmes promenad och duschat och slå sig ner i soffan och äta färsk fralla och en kopp kaffe! yummie!
Straxt efter det begav jag mig till Marieberg och jag säger bara REA, bästa som någonsin uppfunnits. Dock blev det inte massor med saker inhandlat då jag redan shoppat upp en del av min budget förra veckan då jag köpte skor och massa kläder. Nu fick det bli en skjortklänning och bh och massa annat smått och gott!

Jag hade planerat att laga mat när jag kom hem, men det är ju så himla enkelt att ställa sig i en kö och sedan få maten i en påse på bara några minuter. Så jag bommade att laga mat själv och slank in på donken och köpte en McSalad shaker, mmmmmmmmmmmmmmhm! Den grekiska är så himla god!! :-)

Sedan blev det bolaget också, hade beslutat mig att köpa 2 öl bara men det blev visst 4 olika öl och en cider. damn.
Men det är ju så roligt och handla där, man hittar så mycket som låter gott och som man vill prova.

Pratade med Ronja förut hur dags jag skulle infinna mig hos henne ikväll då vi ska fira hennes födelsedag och då frågade jag: När är det du fyller? slutet av juli va?
Ronja svarar: Jag fyllde i tisdags.
Alltså jag är så jävla värdelös, jag glömmer alla mina vänner och familjers födelsedag. Den enda jag kommer ihåg är min egen och Tor. haha!

nu ska jag dricka en kopp koffein och sedan gå ut i solen!

Ut & njut med dig nu :-)

Ttyl!


Älska Miss Li <3 & älska hennes nya låt om Peace And Love festivalen!

Kommentarer
Postat av: Sofia

VAA, har dom tagit tillbaka McSalad shaker!! Jag älskade ju den förut!



McDonald's i Sverige är fan bättre än McDonald's här! Sjukt men sant!

2009-07-12 @ 11:33:19
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0