studenten

Tänk att det var 1 år sen vi tog studenten, helt sjukt vad tiden går fort.
Jag hade planerat att dra mig upp på stan och kolla in alla glada studenter, men så börja det regna så då sket jag i det!

Ikväll blir det lugna puckar men imorgon blir det mera fart, då drar jag mig till Kumla!
Oh my! Jag som så många gånger sagt att det suger där men ändå ska jag dit! Det blir ju vad man gör det till. :-)

Nu ska jag äta något och sedan blir det gymmet!
Har fortfarande träningsvärk i triceps så vettekatten hur det kommer gå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja jag har inte varit där på as länge undrar hur det kommer sluta :) kul att du kommer :)

2009-06-05 @ 15:37:22
URL: http://sburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0