Värme

Det är fruktansvärt och sitta inne på ett kontor och jobba när man vet att det är 30+ ute och att folk är och badar, det är förjävligt att cykla från jobbet och veta att man ska sätta sig på ett varmt tåg, det är as jobbigt att behöva komma upp till en lägenhet som är dubbelt så varm, det är hemskt att lägga sig och sova när det är varmt och korsdraget inte hjälper.

Men vet ni vad?

Det är för underbart med denna värme, man kan sitta på balkongen hur länge som helst, man kan sola, man kan bada på helgerna och det är underbart att höra svalorna genom fönstret när man ska lägga sig. Det finns inget bättre än sommar och riktig värme! Nu längtar jag något fruktansvärt efter smögen så jag hoppas värmen håller i sig så vi kan åka dit!

För övrigt så är denna helg helt fullsmackad med aktiviteter, fredag - grillning hos Anna eventuellt utgång. Lördag - bada på dagen och sedan gå på fest hos syster. Söndag - baddag med Lisa & inlines på kvällen! Helt underbart bra helg kommer det bli!

Och så är det lönehelg också! Toppen, jag har iallafall fått några slantar in på kontot som tyvärr måste sparas till juli då resorna påbörjas! Prutt på det men jag vet ju att jag kommer få kul sen när vi är på grönan och allt! :-)

När det är sån här härlig värme ute så har man ingen lust att sitta framför datorn och söka jobb tex. så det måste jag verkligen ta mig i kragen och börja göra riktigt ordentligt nu!
Har iallafall sökt 2 jobb som jag väntar svar från, alltså svar på fall jag får börja. Men jag tror att sannolikheten är lika med noll. För det ena jobbet gick intervjuen bajs på och det andra är jag nog för ung för. Men man kan ju alltid hoppas :-)

Har dock kommit på ett litet eget företag som jag nog ska börja spåna på!
Vore verkligen kul!
För att ingen ska sno min idé kan jag tyvärr inte skriva det här, men jag kan ge en ledtråd det har med barn att göra, barn som ska bli lyckliga :-) och föräldrar som ska underlättas från stress!
Mer kan jag inte gå in på!

Träffade Tor igår och han har verkligen blivit stark nu, slänger sig överallt och ler och skrattar.
Man blir så lycklig när man ser honom!

Ska försöka se fall man kan mobilblogga så ska jag lära mig det så jag kan uppdatera er!
Nu ska jag gå till duschen och sen blir det Liza Marklund - Asyl .
Vet inte om jag skrev det men jag läste ut hennes första bok Gömda på 3 dagar så nu ska jag börja på Asyl!

Ttyl !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0