funderingar

Är på jobbet nu, & det kändes verkligen omotiverat att gå upp imorse för & åka hit.
Men måste fortfarande visa mina framfötter, så de ser att jag är duktig!
Men det är tungt kan jag ju säga!  

Satt ute på arbetsförmedlingen igår & kolla jobb, det finns ju inget!
Allt kräver ju utbildning. & hur stor chans har jag & få jobb som inte har någon högeskoleutbildning.  

Så nu funderar jag på fall man ska börja plugga.
men vad?
 - Socionom?
- Förpackningsdesign?
 - Webbdesign?
 - Mediakommunikation?
 - Lärare?
 - Tolk?  
Jag har verkligen ingenaning!
Men istället för att deppa ihop så ska jag ta tag i det & gå till en studievägledare.
(fast vill inte plugga ännu, vill spara pengar först)  

Det enda jag känner just nu är att åka till Norge & jobba aset & tjäna pengar & sen plugga.
Någon som är på?  

Försöker iallafall att fokusera på födelsedag & Egypten nu!
Lekarna är klara nu till min fest, eller iallafall 2 av dem!  

Nej, nu ska jag gå till fikarummet, smile on!




Kommentarer
Postat av: LinnPlockepinn^^

Jaa plugga förpackningsdesign med mig!!;D

2009-03-22 @ 23:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0