I wonder how, I wonder why.

Hur gör man när man inte kan beskriva sina känslor?
Hur gör man när man vet att personen man pratar med inte förstår?

Idag fick det bli en underbar dag men min kära syster & raringen Tor.
Dagen startades med ett underbart samtal från min kära Sofia som är i Seattle.
Många planer smides.
& nu vill jag att alla håller tummarna för att få lite jobb efter augusti också för isånafall
bär det av till Seattle i augusti och sedan D.C. Det kan liksom inte bli bättre?
Spendera nästan 2 veckor i Usa med my beloved.

Idag rusar blodet i min kropp och knopp.
Känslor bubblar både fina och arga.
Det är mycket tankar.
Stundvis vill jag försvinna stundvis vill jag rycka upp mig.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller tummarna så hårt jag kan! Men får du inte jobb får du fan råna en bank eller något för du MÅSTE komma! Det kommer bli så jäkla bäst när du är här raringen min <3

2009-05-16 @ 09:44:12
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0