sen kväll , tidig uppstigning

igår så blev det middag och bio, vi såg "änglar & demoner".
Anders har läst boken och tyckte den var helt okej men att boken är mycket bättre (brukar ju oftast vara så)
själv så kan jag rekommendera den filmen, den var 2 timmar men kändes som att den var 1 timme.
Det hände saker hela tiden och blev aldrig långtråkigt. Var lite " Seven" stuk över det hela, men det var väldigt spännande och bra slut!

Imose så steg vi upp tidigt och begav oss med familjen Bergström och min familj Andersson till Örebro Flygplats
och så skulle Anders få hoppa ett hopp.
Jag var nog mer pirrig, nervös och uppspelt än vad Anders var. haha.
Men han har bestämt sig att ta ett certifikat nu iallafall fast det har han varit på väg att gjort flera gånger men nu fick han ju smakprov och vill verkligen börja hoppa.
Och jag blev riktigt sugen på att hoppa också, var ju tänkt från början att jag skulle göra det med honom men ja, lågkonjuturen gjorde att det inte blev så.

Ikväll är det födelsedags fest på gång, ska bli riktigt trevligt.
Och om ni undrar varför jag inte hört av mig och bjudit er/dig på festen så är det faktiskt såhär att det är
Anders som fyller år och han som har festen och det är nästan bara vänner till honom som kommer.
Men verkar ju som att folk har slutat bjuda mig på fest so whatta fuck, då skiter jag i det med :)

Det jobbigaste med när man ska på fest är kläder, alltså jag HATAR kläder.
Varför kan jag inte ha en miljon eller iallafall en egen skräddare som kan sy mina kläder så som jag vill ha det.
Jag tycker om nya modet men en del saker, fan det är ju sjukt fult.

Nu ska jag iallafall bege mig till badrummet och fräscha upp mig lite.

Kommentarer
Postat av: anna

"Men verkar ju som att folk har slutat bjuda mig på fest" tänker du på oss? :) isåfall kan jag säga att vi har inte festat sen valborg. och igår var vi på fest men hos en gamal klasskompis/barndomsvän. säg det till oss isåfall om du tycker att det är så istället för att skriva här :) ha så kul ikväll och hälsa grattis till anders!

2009-05-16 @ 17:36:52
URL: http://annus.blogg.se/
Postat av: Louise

Haha, jag gjorde det inte, tyckte bara det var en kul grej att skriva! Många som tror att jag gjorde det dock, fyfaaasen skulle jag aldrig göra, haha! :)

2009-05-17 @ 16:53:01
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0