Bajsbrun, chokladbrun, negerbrun, brunhårig igen...

Jaha, idag tog jag mig modet och åkte och köpte en brunhårfärg.
Fan vad svårt det var och välja en bra färg, stod i affären och kollade på alla förpackningar i flera minuter.
Men tillslut så valde jag en som verkade bra, den var dyr också (eller dyr och dyr, men iallafall dyrare än alla andra färger) så då antog jag att det var lite kvalité i denna färg.
Man får ju det man betalar för, right!?

Jag är iallafall väldigt nöjd med resultatet, dock blir det att slänga i en färg till då det blonda inte riktigt är övertäckt.
Kändes konstigt att kolla sig i spegeln med mörkt hår igen, men ja, jag tycker nog fan att jag passar bättre i mörkt, även om jag gillar blondt också.

Här är resultatet:


Jag känner mig väldigt flashig i min nya look och ska iväg och klippa mig snart så då kanske det blir att klippa lugg igen!

Hoppas mina kära läsare är tillfredställda med resultatet :-) haha!

tack för eran hjälp, utan er vore jag ful. ;-D hahaha!

Nu ska jag koka mig en kopp kaffe!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: charlotte

Snyggt!! :)

2009-11-30 @ 23:35:04
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0