Brunt är slutgiltiga svaret.

Ja, då hade jag fått mina kommentarer så det räcker och slutgiltiga svaret är BRUNT!
Dock så älskar Anders föräldrar mig mer i blondt, så jag överväger fortfarande ;-)
Men brunt blir det då, bokar tiden i veckan!

Tack för all hjälp
och snälla kommentarer :-)
& ni andra som kommentera lite grövre så tack för dem med :-)
Det är bra & veta att man inte är älskad av alla för jag älskar inte alla heller :-)

Idag var det dop och det var wunderbart trevligt och kul.
Och nu snart ska vi gå upp på stan och ta en öl tillsammans med kusinerna Eriksson!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-27 @ 22:16:10
Postat av: anna

Haha, vad söt och rolig du är gumman! jag missade det hela men jag vet ärligt inte vad jag skulle rösta på, du är sånn som passar i både mörkt och ljust men det är fint att vara mörk på vintern. så hur du än gör tror jag det blir bra :)

2009-11-27 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0