Frenetiskt Bloggande

Hjälp vad jag bloggat mycket senaste tiden.
Vad beror det på? För mycket fritid eller inte ett skit att göra på internet?
Jag får försöka dra ner på det för jag tror inte att ni läsare hinner med i min bloggtakt!

Igår fick jag reda på att min kära sambo skulle spendera sin fredagskväll hos sin bror och spela tv-spel.
Vad skulle jag då hitta på som jobbade kväll och sen kom hem och inte orkar göra något ansträngande.
Funderade ett tag på något lämpligt man kunde göra med en vän.
Fick lite panik över att ha en fredagskväll helt oplanerad men sen kom jag på det.

"jag ska ha en mys kväll med en person som vet exakt vad jag vill och den personen är jag själv!"

Hur gick min dejt med mig själv till då?

Jag beställde min favoritpizza och satte på en riktig chicflic film "Shopholics bekännelser" och efter pizzan gjorde jag ordning guacamole och åt mig spymätt på chips och guacamole.

Tänk att jag fick panik över att vara själv en fredag, men det gick alldeles utmärkt och allt blev perfekt eftersom jag fick bestämma allt in i minsta detalj, bestämma pizza, bestämma film, välja vilken dricka, och vilka chips!
Jag minns inte att jag haft en ensam fredag kväll, har jag någonsin haft det sen jag var 15 år?

Det har iallafall varit riktigt mysigt och skönt!

Nu ska jag och min dejt med mig själv hälla upp lite mer fanta, burra ner sig under täcket, sätta på sex and the city och försöka att trycka ner några fler chips trots att magen är större än en höggravid kvinnas.

Nu blir det kanske bloggpaus så ni hinner läsa de senaste 213 inläggen ;-)

Ttyl!





Är fortfarande väldigt confused, brunt eller blondt.
HJÄLP!!

Kommentarer
Postat av: syster

åhh, det som är så skönt med en kväll bara för sig själv...som du märkte..inget att ha panik över utan njuta av istället :) nåt annat som är gött att göra då e ju att passa på att ta ett långbad med inpackning, en bra tidning, peeling osv... ett tips till nästa gång :) tycker du ska hålla dig blond ett tag till, blondes have more fun you know... haha.. Ha en riktigt bra dag.. vi ses imorgon.. kram

2009-11-14 @ 12:15:42
Postat av: anna

det är jätte svårt, du är snygg i både och och det säger jag bara inte utan du passar verkligen i båda! vilken hjälp jag var till va? haha

2009-11-16 @ 15:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0