STÅ UPP!!

Man måste stå på sig, man kan inte bara flyta med.

Jag har nyss skickat ett mail till min VD på mitt andra jobb (inte underbara Lundbergs utan ett annat) och skrev vad jag ville ha och vad jag tycker om hela alltihopa.
Det var läskigt och trycka på sänd  men jag känner att jag inte har något att förlora och jag är så trött på mig själv att jag blivit så mesig och inte säger till om vad jag tycker och att saker och ting är fel.
Jag har alltid stått upp för mig själv och sagt vad jag tycker men nu har jag typ slutat med det och säger inte alls längre ifrån och det måste man göra!

Så nu skrev jag om arbetskador som skett där och hur man går till väga.
Får jag inget svar eller får mina papper postade hem till mig på Onsdag/Torsdag då ska jag ringa och ta ett rejält snack med gubben för det här är inte rätt! Så här får det inte gå till.

Jag är så sur på mig själv att jag inte sa ifrån när jag tvingades arbeta med ett finger som spruta blod, jag skulle bara gått där ifrån och åkt in till akuten direkt än och bara säga "okej" och fortsätta arbeta tills klockan var ett på natten.
Det är inte rätt att behöva göra det och det var så FEGT av mig att inte säga ifrån! Grr!!
Men det finns ju inget att göra nu, det enda jag kan göra är att få mina papper hemskickade.
Sen är det slut på eländet!


Det var mycket skrivande som kanske inte ni bryr er om, men jag var bara tvungen och skriva av mig så alla andra kan se vad irriterande det kan vara när man inte står på sig!
Det finns så många skitar ute i världen som tycker om att ha makt och verkligen utnyttjar det också.
Såna personer tycker vi inte om!


Nu ska jag hämta tvätten sen göra mig klar sen ska jag på 2 stycken möten, från kl 11 - 14 ! Puh!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

HEhe, asså hela det där inlägget blev fel. Jag skulle skrivit hur jag gjorde på dom olika bilderna, men postade det direkt ist. Sen orkade jag ej gå in & ändra igen ;P



Men jag har laddat ner olika curves från d-art, samt bokeh brushes & lagt på bilden :)

2009-11-16 @ 10:19:40
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: anna

härligt gumman, bra att du står på dig! bra gjort!

2009-11-16 @ 15:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0