alla har vi lika mycket tid, det handlar bara om hur vi prioriterar tiden.

Ojojoj vad trött jag är idag!
Men blir nog piggare när jag får dra iväg och träna lite.
Jag har varit väldigt duktig på att dra igång med träning nu.
Har tränat varje dag  (förutom en vilodag) i 2 veckor nu, känns ju bra!
Dock så är det inte för att gå ner i vikt eller något sånt utan för att må bra,
jag älskar känslan efter träning man känner sig så duktig och man blir på bra humör.
Jag står ju bara stilla på vågen eftersom jag tränar på veckodagarna och sen på helgerna blir det godis chips, dricka och allt som hör till!
Men det är bra att jag står stilla istället för att gå uppåt :-)

Igår var jag och Lisa ute i Vendespåret och gick 6 km (1 timme) det var skönt, vi gick väldigt fort så idag känns det i benen.
På lördag ska jag och Anders gå en mil, puh! det kommer nog bli jobbigt men ska bli skönt i detta väder, hoppas att det är sol då med!

Det känns så skönt och bra när träningen blivit en del av vardagen, förut för någon månad sen såg jag träning som ett hinder, en jobbig sak att hinna med och ta sig tid till.
Men alla har vi lika mycket tid, det handlar bara om hur vi prioriterar tiden.
och jag hinner träna, för vad jag gör jag annars? Sitter här eller tittar på tv. Helt värdelöst.

Nu har vi fått nya prylar till inreda tillsammans också, jätte kul !
Lite nytt inför julen! :-)
Ska lägga upp lite bilder sen!

Nu ska jag dra iväg till friskis & svettis :-)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: anna

Skit bra att du kämpar och är duktig, sen får du dra med mig när jag bor i stan och vi får peppa varandra och kämpa ;)

2009-10-15 @ 16:32:48
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0