Bad fucking hair and makeup day!

JAG SPYR!

Ni vet sådana där dagar när man ställer sig framför spegeln och det inte alls går att fixa frisyren och sådana där dagar när man får en kant på sminket och det blir bara kaka av det hela.

En sådan dålig dag har jag idag.
Igår  när jag stod i spegeln och fixa ordningen la sig mitt mineralpuder helt perfekt och jag fick ordning på allt helt i sin ordning.
VARFÖR finns det sådana dagar då det absolut inte går?!
En sån dag är idag, idag har jag tvättat av sminket 3 gånger och gjort om.
för det första får jag slösa på mitt heliga mineralpuder och även tära på min hy.
Fan vad irriterande det är.

Och ännu värre är ju att vi har ju inte riktigt samma belysning här hemma som vi har i butiken där lyser ju det ju starkt så man kan se varenda liten pimpel man har. Extremt jobbigt!

Nu skiter jag i detta och låter det vara tills jag fått energi att göra om det igen..........

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sandra Is The Shit!

Nemen tack detsamma :D



haha ja jag börjar fundera på det, det spökar fan hemma hos oss om dagarna :S hur är det med dig annars? Puss

2009-10-28 @ 13:56:37
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Syster

Haha.. I know those days... men du behöver inte oroa dig kära syster, du är alltid jättefin oavsett hur du gör, glöm inte det :)

2009-10-28 @ 19:56:18
Postat av: Z

Jag utmanar dig. Kika i min blogg!

2009-10-29 @ 06:26:58
URL: http://zwinkler.blogg.se/
Postat av: A

Hehe, det är störande med sådana dagar. Bad hair day kan ju även jag få som kille :P dock vanligare när jag har en kalufs på huvudet o inte är kortklippt som nu :D



Men du är ALLTID snygg som f*n!

Puss påre!

2009-10-30 @ 08:33:28
Postat av: Anonym

Vad söta ni är allihopa! Men det är FRUKTANSVÄRT när man inte får ordning på sig själv! :-)

2009-10-30 @ 11:30:44
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0