Brun - Blond - Brun - Blond

Jag är blond, jag ska vara blond, jag har varit det länge nu hela sommaren faktiskt.
Och jag har lovat mig själv att inte färga över det utan ha en färg längre nu.
Men när jag läste Bobbys blogg och såg att Blondinbella hade färgat håret mörkare så blev jag så sugen.
Det är så fint med mörkt hår på hösten/vintern.
Men fan, så vet jag att jag vill bli blond till våren igen, jag ska INTE.


Så jekla svårt med hårfärger, nu har jag ju köpt Dumb Blond schampo & balsam för 400 spänn också.
Så då kan man ju inte använda det om man färgar över. uscha!

Här har ni lite bra höst låtar att ladda hem eller lyssna på spotify för er lagliga eller köpa skivan eller youtuba eller hur fan ni gör:

Kings Of Leon - Knocked Up
Pearl Jam - Unthought Know
Shakira - She Wolf
Keri Hilson - Knock you down

Smakprov på Pearl Jam

 



Nu ska jag söka inspiration på lite kläder, ska nämligen införskaffa mig något nytt tänkte jag :-)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: anna

håll dig och var blond :)

2009-10-02 @ 20:37:03
URL: http://annus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0