10.000 i 10 år.

jag funderar på att köpa en tvättmaskin från Bosh.
De säger på Elgiganten att jag kommer spara 1500kr och jag vill ju alltid spara pengar, frågan är bara hur kan jag spara 1500kr när jag inte  ens har pengar till att betala tvättmaskinen med.

Jag är väldigt glad för att min feber är borta, dock har jag fortfarande hosta och ont
i halsen.
Igår fick jag även så jävla ont i magen så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! USCH! det var hemskt.
Men idag är det över.

Eftersom feber är borta och jag har lite energi så tänker jag ta mig till Halloweenfesten ikväll.
Jag har sytt dräkten själv och vill inte missa att ha den på mig bara för lite halsont.
Så jag tänker gå dit med ett paket halstabletter (ingen alkohol) och vara med tills de går på krogen.
Känns ju dumt när man kämpat som en apa och sytt dessa dräkter och sen inte kunna gå.

Har nyhetsmorgon på i bakgrunden och hör en som skrapar trisslott och nu vann han 10.000 i månaden i 10 år alltså 1,2 miljoner. Det känns ju inte helt fel.
Då kan man ju jobba kvar på sitt jobb och sen få in 10 lök till utan att ha gjort något, förstå vad skönt.
Då kan  man ju spara massor och resa och  SHOPPA! Härligt.

Nej, nu ska jag ska sluta skriva massa strunt och börja göra mig iordning och ringa Sara.
Lägger upp bilder på våra kostymer sen eller imorgon!




Ttyl!

Kommentarer
Postat av: BLONDYS

haha nej va lusigt! :'D



Va kul med halloweenfeeest :)

2009-10-31 @ 14:25:43
URL: http://wictoriawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0