Grannfejden

Klockan två låg jag vaken och kukilura då jag inte kunde sova. Efter ett tag så hörde jag ett mummel inne hos Lapinska (grannar rakt över, 2 tjejer) och sen hör jag mummel ute i trappen och sen smälls dörren igen.
"Studenter.. festar jämt.." tänkte jag och väntade på att portdörren skulle ge av sin smäll också när personen gick ut. Men det ljudet kom aldrig, det ljud som kom var istället att personen gick in i dörren där nere hos J & J.

"Vafan händer här?" tänkte jag. "Har J varit hos Lapinska & varit otrogen? eller hade de fest? eller tog de sällskap från krogen & skulle visa hur deras lägenhet såg ut?? ja men så var det. de skulle visa lägenheten"

Då var mitt dektektivtänkande borta & det var löst, jag försöker somna om.
Men några sekunder senare hör jag skrik, gråt, smällar i dörrar & arga toner.

"Vad nu?" tänkte jag... Ljudet kom från J & J. & sedan hörde jag mummel & elaka toner hos Lapinska också.
Men jag kan inte tyda vad det är? Jag hör bara att J & J är väldigt osams.. Varför?
Hjälplös låg jag i sängen och försökte luska ur vad som hänt, men jag kom ingenstans. Efter någon halvtimme så var jag för trött för att lyssna på det jag inte kunde höra.

Jag undrar vad som hände denna natt i vårat hus, vad hände inne hos Lapinska? Varför började J & J bråka?
Vad gjorde J hos Lapinska?

Oj hjälp vad jag är nyfiken på mina grannar. Jag vill veta vad som försegick natten den 8 Oktober hos mina grannar.
Men det kommer nog vi aldrig få svar på..

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

Haha, jag är likadan om jag hör nåt hos grannarna ;P

2009-10-08 @ 09:42:12
URL: http://froidans.blogg.se/
Postat av: BLONDYS

haha :) nyfiken i en strut! :'D



sv; ja nu mår lilla farmor lite bättre :) <3

2009-10-08 @ 12:22:55
URL: http://wictoriawester.blogg.se/
Postat av: Felicia

sv; Ja, hon ska alltid trackasera andra, tydligen för att hon ska må bra själv? :S



Haha, vilket mysterium! Jag blev också nyfiken nu, fast jag inte ens vet vilka det är ;D haha!

2009-10-08 @ 15:11:23
URL: http://felicianeveelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0