Maharani igen.

Idag har jag varit riktigt duktig, började morgonen med att gå ner till den kalla hemska källaren för att tvätta, och efter det började rensningen, min garderob gick inte att hitta något i.
Men nu går det & nu har jag hittat massor med "nya" kläder jag kan använda :-)
Tex. 5 par jeans som jag inte kom i förut dök upp mitt allt och jag testa dem och trodde de var för små, men icke! :-)

Det är mycket som ska till myrorna..


Men så här fint blev det i garderoberna, (klicka på bilderna för & få bättre kvalite)




Igår köpte jag min efterlängtade Maharani of Tirjapuni väska, den är helt perfekt för min vinterjacka och har två olika band så man kan ha den över axel och på axel. Bra storlek och äkta kalvskinn.

Finns att köpa på Lundbergs Handskar & Väskor i färgerna, svart, lila, blå, röd, för 1298:-


Och idag ska jag köpa den efterlängtade tiger of sweden plånboken! :-) Äntligen!

Nu blir det marieberg med syster! tjo!


Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ska du och jag ta och avsätta en dag för klädbytardag när jag kommer hem? Båda rensar ut gammalt som man inte vill ha och så ses vi och kollar igenom varandras grejer! Jag skickade hem 23 kg med mamma och pappa och ändå kan jag inte stänga gardersobsdörren. Och ändå köper jag bara mer och mer. Och ändå har jag inget att ha på mig. Ser du problematiken här? ;)

2009-10-14 @ 02:33:22
URL: http://sofiainusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0