pengar pengar pengar.

Hur har man fått skylten "Gå inte på gräsmattan" ut till mitten av gräsmattan?

Det är tur att man har lite kontakter inom tandvården.
Jag hade ju lyckas bita av en bit av min tand och var nervös som en liten mus för att gå till tandläkaren.
Sprutor, borr, lagning, konstiga smaker och allt som hör till hade jag gjort till en stor grej..
Och något som jag absolut inte tyckte skulle bli roligt var att betala 1000 kr för att jag njöt av lite popcorn och bet av tanden.
Men det hela gick till så här, jag kom in och gapa och han satte dit någon suggrej och slipa och greja lite, ingen smaka konstigt eller gjorde ont.
Tandläkaren sa att jag hade fina tänder utan hål och utan tandsten och sen tacka han för sig och jag gick.
När jag gick fram till kassan så sa hon: Detta är gratis för dig!
Jag tackar och bockar för att jag har min kära vän Lisa som drog med mig till ett slitet jobb som vi jobbade på där jag upptäckte Kaj (tandläkaren) för detta blev ju billigt och bra! Gratis är gött!
Sen fick jag min bettskena fixad idag också gratis på dentaltjänst, (tacka lisa igen)
Jag har iallafall lovat mig själv och alla tandläkare som tjatar att nästa gång jag går till tandläkaren ska jag ta ut min tungpercing för alltid (gosh, det går inte men måste ju) de tjatar så på mig och det är väl för mitt eget bästa och sen så kanske jag är mogen nu att ta ut den? eller? nej.. men ja..

Nog om tandläkare, man blir ju nervös av att bara tänka på dem.
Vinterskor, höstskor, partyskor.
skor skor skor.
Jag måste ha skor! men det är så DYRT!
Vill inte köpa ett par skinnskor när jag vet att jag inte kommer använda dem nästa år, vill ha flera par skor att variera emellan istället.
Ska ta mig till "ta 3 betala för 2" stället och köpa lite tror jag!
Jag älskar mina förra årets skor som jag köpte i brunt och svart, men de är för slitna men SÅÅ snygga!

Nej, detta blev ett litet onödigt tråkigt inlägg.
Jag återkommer när jag har något bättre att säga.

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: j

tanken har jag haft ett tag , vill utbilda mig till fotograf & genom att fixa med bilder :) det skulle va så kul :D men jag vet inte än :) får se.



Men intresset är ju mycket fota och så och vore ju jäääävla kul att jobba med det :)

2009-10-20 @ 14:04:42
URL: http://josephineemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0