aktivt aktiverad

Idag aktiverades mitt gymkort (har bara haft spin & jympa) på friskis & svettis, så nu slipper jag kämpa mellan i3 på norr och friskis i stan. Nu har jag enbart och ska vara trogen till friskis.
Karlsson (sandy sandra våran egna underbara) och jag bestämde oss för att ta oss i kragen så vi sågs och gymmade i 1h och 20 min sedan gick vi till Gröna Grodan och njöt av varsin sallad.
Vi bokade också in oss denna vecka på massa träningspass. Eller vi bestämde iaf att träna imorgon sen har jag själv bokat in mig.

Har även bokat in en tränare som jag ska lägga upp ett program med tillsammans.
Blir ju lite lättare att träna rätt kroppsdelar då.

Måste komma igång lite bättre, nu har jag inga undanflykter, förut har jag arbetat (varit lat) och bara tränat någon gång i veckan när jag jobbade 8-17 (dock gått massa promenader) men nu finns det inget som hindrar  mig.
Jag har massor med tid.
Börjar ju antingen 9:45-17 då kan jag träna jympa pass vid 18-19 eller senare. Annars börjar jag 13-20:15 och då kan jag träna innan jag åker till jobbet.

Känns iallafall bra att jag ska lägga upp ett program och känna att allt blir rätt. När jag tränat gym i sommar på i3 har jag kanske hoppat över att träna ryggen och ben och tränat mage och armar istället och sen har det glömts bort.
Det är viktigt att träna alla kroppsdelar lika så att man inte blir "skev".

Nu har jag & Karlsson satt upp lite delmål och ska komma i den formen vi hade innan sommaren (sprang 5km på bandet på 25 min) idag klara jag typ 5 minuter knappt .. (fyfan jag skäms)
Men dock så blev jag förvånad över min styrka i armarna och benen, armarna tog jag iallafall 8kg och ben 9kg.
Bra jobbat!
Körde rygg med 10kg och mage med 10kg.

idag tänkte jag inhandla mig en lite mindre träningsväska, känner att jag inte orkar gå och bära på denna stora om jag ska träna innan jobbet.

Nu är jag igång igen, i sommras blev det ju kanske gym 1-2 gånger i veckan (knappt) nu ska det bli gym och jympa och spinning!

Jag är aktivit aktiverad!!

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: froidan

Tack :D Fast är bättre nu dock när allt är mer fixat, mer uppklippt och det som va lite ojämnt är borta :) <3

2009-09-01 @ 23:50:36
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0