BAD BAD BAD

Efter att snoozat och inte vilja gå upp ur den varma sängen så tog vi oss upp och gick iväg, blev ingen längre promenix idag utan bara 20-25 minuter, men det är alltid något.
Vi gick in på mysiga fröken brogrens och köpte oss varsin frukost.
De är så gott där, men jag spydde på deras yoghurt med müsli i för det var kanel i och jag hatar kanel, blää!!
(gillar bara kanel i bullar annars är det päckel).

Efter det gick vi hem och jag skulle börja rota igenom min garderob efter något att ha på mig.
Jag förstår inte, garderoben är fylld av kläder men ändå hittar man ALDRIG något att ha på sig??

efter att förstört håret med spray och tupering slutade det med att jag iallafall satte upp det i en tofs som alltid, hatar mitt hår också.

Det enda jag är lycklig över idag är min nyinköpta klocka som är fööör snygg!
Min gamla gick sönder så jag fick kosta på mig en ny!
Jag ska även köpa en Tiger plånka också snart :-)
Dock är den ju dyr men man har ju lite rabatt ;-P

Idag är en bad hair and clothes day.

hur ska det gå när jag ska hitta något att sätta på mig inför kvällens event? ojoj. vill inte ens tänka tanken.

Bajs på denna dagen, skulle gärna hoppa över den!

Hur var det där nu... tänk positivt.. hmm..

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Anonym

så störande, fattar inte varför man inte kan hitta något att ha på sig fast man har gardoroben full med kläder, är likadan själv. Helst skulle jag vilja ha ett nytt plagg varje dag! haha :)



allt bra med dig annars?

Puss <3

2009-09-26 @ 17:34:08
URL: http://ens
Postat av: Sandra Is The Shit!

jag som skrev inlägget ovanför! :P

2009-09-26 @ 17:34:40
URL: http://ensandran.blogg.se/
Postat av: Louise

Hoppas du får en bra dag idaaag :D

2009-09-29 @ 14:26:15
URL: http://thailandssol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0