Good hair day

Det är så fruktansvärt tråkigt att veta att man ska tvätta, men när allt är klart är det så himla skönt.
Speciellt när man tvättat sängkläderna och kan krypa ner i rena som doftar gott.

Idag ska jag lägga i slingor & sedan klippa håret lite. Har märkt på senaste tiden att det blivit lite längre.
Och det ska Sara ha tack för, för när hon klipper mig säger jag "även om det är slitet så ta bara pyttepytteliiiiite" och så gör hon det även fast hon vill klippa 10 cm. Så därför får mitt hår växa ifred :-) och se lite slitet ut ;-)
Det gör mig inte så mycket, jag tycker inte det ser slitet ut, dock så känner jag ju det själv.
Men idag ska vi iallafall klippa 2-3cm.


Här om dagen var jag på netonnet (letar efter en ny mobil då min stänger av sig hela tiden, men en ny mobil är inte så billigt) så då gav jag dem ett prisförslag som jag visste fanns på tele2 och sen sa hon "jag ska prata med min chef och sen ringer jag dig" så ringde hon igår och sa att de lagt upp prisförslaget och att det finns att köpa så hos dem nu.
Jaaa, jag ska nog vara säljare, eller vad tror ni ? ;-)

Nu ska jag försöka få tag i min syster, hon kom in igår på krämaren och då fick jag ett behov av att träffa henne & Tor, så håll tummarna att hon inte är uppbokad idag! :-D

Nu ska jag springa ner i den mörka, kalla, tysta, läskiga, långa, skitiga källaren och hämta tvätten.

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: Anders

Klart du ska vara säljare som du är born to be :) och klart du ska köpa ny mobil :) Det tycker jag du ska unna dig. Btw. Det kommer bli sååå snyggt ditt hår ikväll =) Puss <3

2009-09-09 @ 11:14:59
Postat av: Anonym

Haha, born to be? ;-) Ja, fast jag har inte råd denna månad får ta det nästa månad :) Ja, jag hoppas på att det blir snyggt :-) PUSS <3

2009-09-09 @ 12:00:24
URL: http://asterisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0