Isspikar i vinden



Idag kommer de hem, äntligen! :-)


Jag vet att det kanske är för tidigt för vinterjacka, men igår när jag sagt hejdå till Anna och skulle bege mig till Lisa så var det så kallt så jag var tvungen att sätta på mig vinterjacka.
Kände mig som en stor björn som kom hultandes på min cykel när alla andra var nätta med jeansjackor och skinnjackor.
Men vafan, fryser ni inte??!
Jag fryser ihjäl om jag inte har 7 tjocktröjor på mig och 2 halsdukar och dubbla handskar och sen kanske en skinnjacka.

Feber har jag fått också, och vet ni varför?
Jo, för att igår innan jag ens visste att det var risk för köldskador utomhus så skulle jag ta mig en promenad till Biltema och hämta min cykel.
Jag satte på mig mjukbyxor, en tisha, en tröja över och sen HL-västen. Som jag alltid brukar ha.
Sen när jag kommer ut så är ju värmen kvar runtom mig fortfarande så jag kände inget, men efter ett tag även fast jag powerwalka börja jag frysa, sen när jag fick min cykel så fick jag cykla som en dåre hem för att komma till värmen men det hjälpte ju inte.

Och nu sitter jag här, men jävla 37,8 graders feber och hela huvudet snurrar. Känns ju inte så roligt.
Jävla höst, vad ska den vara bra för??!

Jag har iallafall inte råd att vara sjuk så nu ska jag gå och skölja ur inpackningen och sedan börja göra mig redo för en arbetsdag med feber! (Y)

Ttyl!

Kommentarer
Postat av: A

Ja jävla höst-arsel att bråka med min tjej! Krya på dig baby <3



Puss <3

2009-09-30 @ 10:49:09
Postat av: charlotte

Haha javisst! Jobbar ju inom vården kumla :) Så det var ju iof nära ;)

2009-09-30 @ 19:38:16
URL: http://charlottechristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0