Jealous

Imorgon åker syster med familj till turkiet, jag är både avundsjuk och kommer sakna dem även om det bara är en vecka.
Jag var barnvakt igår en stund på dagen, det är så kul och mysa med Tor, vi läste bok (men det var nog mest ljudet från boken då det var en spelbok som var intressant) sen lekte vi med hunden och babygymet.
Sen runt tjugo i ett så började kurra i hans lilla mage, då visade han det riktigt ordentligt, det var tårar det var ledsen mun och inget gick att göra för att han skulle bli glad, ingen napp, försökte ge lite vatten och kämpa.
Men plutten blev inte nöjd, men sen kom maten fram på bordet och då var det skratt och glada miner igen!

Senare på kvällen så låg jag och tyckte synd om mig själv i soffan med choklad då jag hade värk i magen som man får en gång i månaden och då får man äta choklad.
Då kollade jag på Svenska Hollywood fruar eller vad det heter och ja, vi alla tycker programmet är patetiskt
och att hon Anna Anka är helt bombad.
Men ändå kollar vi?

Jag kan erkänna varför jag kollar, för att jag är lite avundsjuk på en del saker.
Jag skulle också vilja ha mina naglar gjorda, jag skulle också vilja ha massage en gång i veckan, jag skulle också vilja ha en personlig tränare, jag skulle också vilja bo i Hollywood i en lyxvilla och jag skulle också vilja ha en stor pool, jag skulle också vilja vara ekonomiskt oberoende.

Jag har allt jag behöver just nu, en underbar familj, världens bästa pojkvän, en jättefin lägenhet, bra vänner och tillräckligt med pengar.
Men jag kan inte säga att jag skulle tacka nej till att ha så mycket pengar som de har, jag skulle inte tacka nej till en massage en gång i veckan. Skulle ni?

Ttyl!


Kommentarer
Postat av: froidan

HAha, visst är jag ;)



Skulle inte heller tacke nej till lite lyx. Att kunna gå & handla nånting utan att behöva bry sig om vad det kostar liksom. Får väl hoppas man vinner på lotto nångång ;P

2009-09-22 @ 12:01:55
URL: http://froidans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0