Latmask

jag är så jävla sämst. så rutten!
Jag citerar till ett gammalt inlägg jag skrivit "men nu finns det inget som hindrar mig.
Jag har massor med tid. "
Där skriver jag om träning, att jag har dragit igång igen.
Dock så är jag så jävla lat så jag blev seg och tog mig inte väg när cykeln gick sönder och så. 
Men det är inte långt, man kan gå! 

Det finns inga ursäkter till varför jag inte tränat (har inte gjort det på typ 1 vecka, alltså helt stilla hela veckan!!)
Men jag har tagit mig i kragen, ska träffa en gyminstruktör idag klockan fem och lägga upp ett program.
Så här kan det inte fortsätta. 
Jag blir så peppade och så kör jag och sen blir jag lat och sen peppad, 
jag ska vara peppad hela tiden.

Och sen ska jag fixa den där jävla cykeln, jag ska hämta den hos lisa och ta den till biltema så fort jag kan! 
Jävla trampfan!

Ni kanske undrar vad som hänt med den? 
Ja, trampan gick av när jag cykla, alltså inte den här svarta lilla biten utan hela jävla trampan, så den ligger här på bordet och är bara trasig.
Jag blev så jävla chockad när det hände, hela trampgrejen försvann under foten och helt plötsligt stod jag på marken istället för och cykla.. haha..

Måste ta tag i försäkringen till cykeln också. 

Ojoj, nu blev det mycket måsten här. inte bra! 

Ttyl! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0