ensamhet

jag är gräsänka ihelgen.
och jag gillart.

nej, klart jag saknar min snasse i soffan
men ensamhet för mig är väldigt unikt och sällsynt.
har alltid massor runt omkring mig.
vilket jag är glad över och jag är väldigt glad över att ha min snasse som
jag förmodligen kommer sakna ännu mer snart.
men när det händer (1 gång per år) att jag blir ensam så njuter jag faktiskt.
dock så kommer jag väl vara ensam när jag blir gammal och rutten också så det räcker.
så jag är glad att jag har massor omkring mig i mitt liv.

men när dessa kvällar kommer och jag njuter då njuter jag över att kunna göra
precis vafan jag vill.
ligga över hela soffan, zappa mellan alla kanaler.
tugga chips så det knaprar i hela lägenheten.

denna fredag har jag laddat upp med chips och dricka
och ska snart sätta på en riktig tjej film och njuta.

imorgon blir det fest och människor för fulla muggar
och på söndag blir det pulkaåkning och ultra-mys på kvällen.

nej, folks!
nu blir det att öppna chipspåsen och kolla film!

Ttyl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0